INFIINTARE S.R.L IN DOAR 3 ZILE LUCRATOARE

INFIINTARE S.R.L IN DOAR 3 ZILE LUCRATOARE

 

INFIINTARE S.R.L IN DOAR 3 ZILE LUCRATOARE
INFIINTARE S.R.L IN DOAR 3 ZILE LUCRATOARE

Știm foarte bine ce înseamna să fii la început de drum atunci cand vrei sa pornesti o afacere și cât de mult conteaza sfatul specialistului în domeniu astfel incat rezultatele si profitul sa fie maxime.

Astfel, în cazul tuturor proiectelor de înființare de firme, expertul nostru adapteaza soluția optima în funcție de nevoile personale și de așteptările dumneavoastră.

Va vom furniza toate informatiile si vom gasi solutiile necesare pentru a infiinta firma dumneavoastra in 3 pasi simpli.

Tot ce trebuie sa faceti dumneavoastra este sa ne puneti la dispozitie actele necesare si mai ales, increderea dumneavoastra, intrucat specialistul nostru in infiintarea de firme este adeptul increderii reciproce.

Va garantam eficienta si profesionalism!

 

PASII PENTRU INFIINTAREA UNEI S.R.L.

Infiintarea unei SRL a fost simplificata destul de mult in ultima perioada. Astfel, durata de inmatricularea a unei firme la unul dintre Oficiile Registrului Comertului dureaza in medie 3 zile.

Urmatorii pasi trebuie completati pentru a infiinta o SRL in cel mai scurt timp posibil:

  • alegerea si rezervarea numelui firmei este prima etapa din infiintarea unei societati cu raspundere limitata;
  • obiectul de activitate si identificarea lui in clasificarea codurilor CAEN trebuie definit;
  • gasirea unui sediu social care va servi ca adresa principala a firmei trebuie avuta in vedere; acesta poate fi gazduit si la sediul avocatului
  • depunerea dosarului la Registrul Comertului din orasul sau de pe raza judetului in care firma isi va desfasura activitatea ;
  • depunerea capitalului social prin deschiderea unui cont bancar la o banca agreata se realizeaza dupa inregistrarea SRL-ului la Registrul Comertului;

 

Pentru infiintare SRL-ului vom stabili o întâlnire la sediul cabinetului de avocatura situat in  Mun. Ploiesti, str. Gheorghe Grigore Cantacuzino, nr. 14, jud. Prahova, la care asociatul va furniza avocatului documentele enumerate mai sus. Persoanele care nu pot ajunge la sediul nostru, în urma discuției telefonice/prin e-mail pot transmite scanate documentele necesare la infiintarea firmei.

În urma discuțiilor avute se va încheia un contract de asistenta juridica între cabinetul nostru și dumneavoastră. În cazul în care discuția are loc telefonic/pe e-mail, contractul de asistenta se va incheia si semna la distanta (e-mail) fiind insotit de factura aferenta. După dovada achitării prețului contractului, vom furniza documentele necesare pentru înregistrarea firmei la Registrul Comerțului.

Leave A Reply