DIZOLVARE, LICHIDARE, RADIERE S.R.L.

DIZOLVARE, LICHIDARE, RADIERE S.R.L.

DIZOLVARE, LICHIDARE, RADIERE S.R.L.
DIZOLVARE, LICHIDARE, RADIERE S.R.L.

Ce faceti in cazul in care firma dumneavoastra a ajuns intr-un punct in care incetarea activitatii este solutia optima?

Va putem ajuta si in acest caz, pentru ca intregul proces sa se desfasoare conform pasilor descrisi de Oficiul National al Registrului Comertului. Este important sa intelegeti si mai ales sa parcurgeti toti acesti pasi in momentul in care incheiati activitatea unei firme intrucat radierea incorecta poate crea neplaceri ulterioare, iar aici ne referim la modul in care aceste actiuni (sau lipsa unor actiuni corecte) se pot rasfrange asupra administratorului firmei.

 

Este important sa efectuati corect dizolvarea, lichidarea si radierea chiar si atunci cand firma nu a mai inregistrat de mult timp activitate.

Cabinetul nostru  va va fi de ajutor in toate cele trei etape:

– dizolvare: incetarea activitatii de zi cu zi si pregatirea pentru lichidare; aceasta faza incepe din momentul in care Adunarea Generala a emis o Hotarare in acest sens (dizolvarea voluntara) sau in cazul in care firma este nevoita prin lege sa faca acest lucu.

– lichidare: activele firmei (toate bunurile) sunt distribute catre creditori, in functie de prioritati si cerinte, iar restul (in cazul in care mai exista) se repartizeaza catre asociati .

– radiere: ultimul pas si cel in care compania inceteaza sa mai existe; in acest moment firma poate fi stearsa din Registrul Comertului.

 

Cabinetul nostru ofera servicii complete de infiintare a firmei atat in Prahova, cat si in alte judete, precum si pachete complete de servicii conexe, precum modificarea firmelor deja existente. Puteti apela la specialistul nostru daca este prima oara cand incepeti o afacere pe cont propriu dar si atunci cand aveti experienta in antreprenoriat, sunteti administrator sau actionar, si aveti nevoie de servicii rapide de schimbare sediu social, deschidere punct de lucru, revocare sau numire administrator si adaugarea unor noi coduri CAEN pentru companie. Toate aceste procese pot fi absolut necesare la un anumit moment in existenta companiei iar echipa noastra va poate ajuta sa va concentrati pe ceea ce este cu adevarat important: afacerea dumneavoastra, in timp ce noi ne ocupam, prin delegare, de solutionarea acestor proceduri administrative.

Ne puteti contacta oricand pentru mai multe informatii si pentru toate serviciile de specialitate pe care Cabinetul nostru le garanteaza prin vasta sa experienta.

Leave A Reply